Ask_kokulu_yavrum Aynısı benim bebeğimde de oldu. Kusması arttı, kakası çok kötü kokmaya ve mukuslu olmaya başladı. Bazen uykudan ağlayarak uyanıyor, belli ki bağırsakları rahat değil, kıvranıyor. 2.dozu yaptırmayı ben de düşünümüyorum ama doğru bir karar mı onu da kestiremiyorum.