Ask_kokulu_yavrum size birşey söyliyim.. ilk dozunu doktor önerdi yapılması gerek dedi yapıldı hiç bir problemde yaşamadık. 2 ay sonraki muayenede doktor muayene etti konuştuk birşeyler tam çıkarken ben aaa hocam rotanın 2. Dozu vardı dedim doktorda yaa unutturamadık 2. Dozu neyse yapılsın dedi ben de hocam gerek yoksa yaptırmayalım dedim o da siz bilirsiniz dedi… ilk dozda yapılması gerek dedi 2. Dozda isteksizdi 🤷🏻♀️ Yani benim doktorun tavırlarından anladığım 2. Dozu yaptırmayabilirsiniz..