tosbikannesiii Yıldız hanım bize aynını şu şekilde yaptı. Bebeğim erken doğum ve düşük kilodaydı, ilk 10-15 gün sürekli takip etmek istedi. Her gittiğimizde sekreter hanım ilk gidişimiz gibi bilgileri baştan alıyordu, doktor hanım da muayeneyi yapıp konuşmak yerine önce konuşup en sona muayeneyi bırakıyordu. Son gittiğimizde de öğle saatine geliyordu, farkedince hemen muayene için soymamı istedi ve ardından bebeğimin altındaki battaniyeyi eliyle kapatıp kucagıma uzatıp “yanda bakım odasında giydirin, 3 bekleyen hasta daha var” gibi bir şey dedi. Ben çıkmayınca da tabii baya buz kesti ortam, bebeğimi giydirirken diktiler gözlerini izlediler😒