tosbikannesiii Kızlarr Erzurum’da sağlam bir doktor arıyorum Buhara dışında 2 doktor değiştim orda bir İsmail beye götürmedim sadece başka önereceğiniz düzgün bir doktor var mı
Elazumra tosbikannesiii ismail bey iyidir aslında ben araştırmada çocuk hemşiresiyim ama arastima su dönem.sikintili diye ben de buharaya gidiyorum
Elazumra tosbikannesiii araştırmaya giderseniz de mustafa hoca ya da kadir hocayı öneririm yenidogan yoğun bakım hocasıdır kendisi
Albertosss tosbikannesiii canım bebek için mi soruyorsun ? Eğer öyleyse ben kızımı Buhara’da İsmail Polat’a götürüyorum çok memnunum ve çokça ilgili bi dr tavsiye ederim
Elazumra tosbikannesiii ismail bey araştırmadan gitmiş ben memnun kaldım tedavisi bilgisi gayet iyi tavsiye ederim
Elazumra tosbikannesiii ibrâhim yılmaz banada öyle geldi buharadan ayrılmış kendi özel polikinlik açmış zaten
tosbikannesiii Elazumra evet öyleymiş sevemedim ben övdüler ama çok ilgisiz ve oğluma yalnıs teşhis koydu
tosbikannesiii Elazumra 2 buçuk aylık hırıltısı vardı bogulur gibi oluyordu reflü dedi mahşer göğüslerine inmiş ondan oluyoöus