tosbikannesiii hayır ben Yıldız hanımla yaşadım, diğer hanım İsmail beyle yaşamış ama benzer olduğunu tahmin ediyorum sebeplerin. Ben bunun ardından zaten doktor değiştim ve gayet mantıklı olarak odaya girdiğimiz an muayene için yatırıp soyarken konuşmaya başlıyoruz. Muryenesini yapıp, değerlendiriyor ve ekleyecekleri varsa da ekliyor haliyle süre de yetiyor, biz de memnun ayrılıyoruz🐣