Benim bebeğim de 35+1 haftada 1860 gram doğdu.1700 kere düştü.12 gün kuvözdeki kaldı.şimdi 4 ay 27 günlük.düEltilmiş 3 ay 27 günlük.
mama+meme gidiyoruz.sütüm az ,mamayı içmek istemiyor.bu ara kusmalarımız var,gaviscon kullanıyoruz.bir de kabızlık sıkıntısı dışında bugünümüze çok şükür 🙏