MeryemSu 32+1′de ikizlerimi doğurdum. Riskli gebeliğim yoktu ve çok güzel ilerliyordu, neden bir anda doğmaya karar verdiler hiç anlayamadık, bir anda gelişti her şey.. Doğdukları gibi küvöze alındılar, ilkini 14 gün sonra ikincisini ise 21. günde anne uyum servisinde alabildim yanıma (1 haftalıkken çok ağır enfeksiyon geçirip ölümden dönmüştü yavrum). Çok zordu, ağır imtihanlardan geçtiğimi düşünüyorum açıkçası. Şimdi evimizdeyiz Rabbime sonsuz şükürler olsun, 3 günde bir tartıyoruz, gelişimlerini çok ama çok yakından takip ediyoruz. Dün ise hesaplanan doğum günleri idi 😊