Doğum yapınca akıl veren çok olur ya hemen başladılar bebeği kucağa alıştırma öyle olur böyle olur.Alisirsa alışsın ya dedim zaten minicik anne kokusuna sevgisine ihtiyacı var neden mahrum ediyim ki çocuğumu ve benim 2.cocugum bu arada.insan sonradan daha iyi anlıyor valla hiç birşey benim evladimdan daha önemli değil işte yapılır yemekte yapılır hepsi olur ama o bebek büyüyor ve zamanı geri alamıyoruz.