1annecik Canim şöyle bir durum var. Biz doktorumuzla konuştuğumuzda mamanın sarilik yapan bilirubinin idrarindan daha hizli atilmasini saglayan icerigi varmis, anne sütünde o icerik olmadigindan daha gec atılıyormuş belki sana söyleyenlerde bunu biliyor olabilirler.