1annecik şu mama meraklısı insanlara o kadar gıcık oluyorum ki. Karşılarında yeni anne var. Sütü de yetiyor. Çocuk da doyuyor. Sanki çocuğu ac bırakıyormuşsun gibi mama ver diyorlar. Nerdeyse 4 aylık olacak kizim ben bu muhabbetten çok sıkıldım. Kimsenin karışmasına veya yorum yapmasına izin vermeyin ben zamanında verdim şimdi susturamıyorum. Kizim çok iyi kilo almasına rağmen hala mama vermiyor musun, bu çocuk büyüdü senin sütün yetmez mama ver, doktor nerden bilecekmiş hasta olsun da hastane para kazansın ister onlar vs vs. Çocuk doyuyorsa sütünüz yetiyorsa tam gaz emzirmeye devam edin.