1annecik sütün yetiyorsa asla mama verme sen boşver çevreyi bebeğin aç olursa ağlar zaten ee sütün de var ne gerek var mamaya yani bu mamaya takmış vaziyette olan bir toplum var ısrarla o sütün yetmediğini ne olur ne olmaz die mama ver diyen tayfalar bacım sütüö yetersin hiç öyle akan dolu dolu olmadı zar zor bestlak damla işte vitaminlerle içeçeklerle çoğaltmaya çalışıorz inan vicdan çok yaptm mama verirken şimdi alıştm artık 4,5 aylık olduk mama+meme şeklinde gidiorz bizde ebe hemşire doktor mamayı bırak dedi Başlarda bıraktım el kadar bebek ağla ağla bir hal oluordu mama yapıorm kana kana içior demek ki aç mecbur verdim veriyorm sütüm olsa asla vermem mama kötü değil zehir de değil tabiki ama em güzel anne sütü en doğalı 😍