Yldzm bizim de var sarılık sürekli emziriyorum kakayla çişle atıyormuş vücuttan.yavaş yavaş geçiyor gibi bakalım. Başka birşey vermedim doktorumuz da tavsiye etmiyor kesinlikle. Annenin beslenmesi bol sıvı alması, bebeğin gazının çıkması ki daha çok emebilsin talep edebilsin memeyi önemli. İnşallah geçer bir an önce