Yldzm canım benim kızım 3200 doğdu şişlik indikten sonra 2900 oldu beni emmediği için kilo kaybımız oldu ve sarılığa yakalandık doktor dedi ki zar zor memeni tutturmaya bak tutmuyorsa mama ver yoksa bebek açlık şekeri yükselir sarılık olur dedi beni 1 hafta sonra emmeye başladı ben o süreçte sütümü sağdım verdim ki sütüm de 4 gün sonra indi olduğu kadar verdim ağzına diğer zamanlarda sürekli mama yedi ve silikon gögüs ucu kullanarak biraz bile tutturdum o sayede sütüm çoğaldı tabiki hiç birimiz bilemeyiz sütümüzün yetip yetmediğini ama sen sağıpta az geldiğini biliyorsun o yüzden mama ver ama yine zorla memeye çünkü o emdikçe gelecek sütün emin ol kendini de strese sıkıntıya sakın sokma maazallah sütün kesilir canım dikkat et kendine ve bebeğine 💜burada konuşanlara da bakma senin bebeğin önemli sağlık ocağında da mama verme derler ama bebeğin etmiyorsa emmiyorsa zaten doktor diyor ver diye