Yldzm 10 gündür sarilikla uğraşıyoruz. Bebeğimle 3 gun hastanede yattik kuvozdeyken düştü cikinca tekrar yukseldi. Şu anda 15 seviyelerinde. Hergun doktora gidiyoruz en son fitil verdi yarım yarım onu da kullancaz bakalım ne olacak. Kizim 12 günlük daha gercek rengini göremedim😢
Fth Yldzm geçmiş olsun Allah hayırlı şifalar versin bol bol emzirin güneşli havalarda direk güneş görsün şekerli su yapıp verebilirsiniz şeker karaciğeri çalıştırıyor erken atlatmasına yardımcı olur
Adensu Yldzm benim bebegimde 11 günlük sarılık azda olsa var dr 15 günlük olana kadar gecmezse ona göre bakariz durumuna dedi bende bekliyorum biran once gecsin diye surekli emziriyorum birde yani neden gecmez ki doger iki cocugumda boyle olmamisti
Haticeikramevlut Yldzm bol bol emzir mama yiyorsa mama ver aç kalmasın çocuk uyuyor diye emzirmemezlik yapma ki çok uyuması sarılık anlamına geliyor geçmiş olsun bizim de olmuştu çok zor bir süreç 😔
Haticeikramevlut Yldzm biz pekmez verdik bebeğime günde 1 çay kaşığı üstüne de ılık su pekmez sarılığı alır derler ama en etken anne sütü
Yldzm Emziriyorum sabaha kadar uyumuyorum ama 15 de sabitlendi. Çok sinir bozucu. Şekerli su verme dedi doktor ama mama ver arada dedi. Sarılıktan dolayı uyuyor sürekli karnini diyurmak için uyandirmaya uğraşıyorum baya bi.EceSultan Adensu Fth
EceSultan Yldzm evet mama vererek de fazla kaka yapmasını sağlayabilirsin ama şekerli suyu bencede verme
Minigimm Yldzm mama verebilirsiniz aptamil şekerli bi mama ama sonrasında kesin ki hep anne sütü alsın
Esomami Yldzm hangi renk bebeginiz benimkindede sarilik var 1gun kuvezde yatti isin tedavisi gordu sonra kapadilar evdeiz suan 2 gun ben hep kaldirdim emzirdim mama verdim suan kalkiyo aciktimi fakat kirmizi yuzu hala sizinde kirmizimi yoksa sarimi🤔
LKNR Benım oglumun 1ay sarılıgı sürdü düşürmek için geceleri saatimi kurdum 1-2 saatte uyanıp besledim sonra düştü ve geçti şükür.eger emmiyorsa bile mama takviyesi yapın. Allah şifa versin bebeğinize
Yldzm DilekB_ doktora sordum gecmeyebilir mi uzun süre diye o da bu bir hastalık değil yenidoğanlarda sık sık rastlanır dedi
Kavunicibalik Yldzm bizimki 2 ay sürdü. Değeri 12de takılı kalmıştı uzun bir süre. Alarm kurup zorla uyandırıp emziriyordum. Evet çok can sıkıcı ama elbet geçiyor. Rengi daha yeni yeni açıldı. Stres yapmayın ve bol bol emzirin 🌸
galatasaray Yldzm gecmis olsun uzmeyin kendinizi bunlarin hepsi gecicu benim oglumdada uzayan sarilik vardi suan 42 gunluk gozlerindeki sarilik yeni gecti diyebilirim bol bol emzirin ve dua edin
Haticeikramevlut Yldzm elinden geldiği kadar ver ki sarılığı atlasın pekmez ve anne sütü ama anne sütünü almıyorsa mama aç kalmasın açlık şekeri yükselir