Kuroneko Türkiye de böyle bir bebeği sarmalama olayı var üşür diye, ama üşümüyolar 😂 Vücut ısıları bizimkinden yüksek, Temmuz ayında patik şapka evin içinde gezdiren gördüm instagramda 😅 Benim kızım da şubatta doğdu, yurtdışındayım, evin içini hep 22 derecede tuttuk. Annemler türkiyeden geldi, sürekli kızımı bi sarma şeyi, anne dedim sarma. Diyoki “ben sen bebekken üstünde uzun bluz, yelek, patik, kalorifer artı ufo açık tutardım sen nasıl böyle tutarsın” Dicektim iyi b*k yedin ondan bu kadar hassasım soğuğa karşı :))) Kızım bir kere hastalanmadı, sıcağı asla sevmez 😀 halinden memnun :)))