AlimbalAlim Yeniann3 Tam tersi. Eli ayağı terleyen biriyim. Vücudum da hep sıcaktır. Oğlumun bütün giyimini de buna göre yapıyorum. Zaten onun da benden geçmiş eli ayağı terler.
Albayrakokur Ayağını başını üşütmederler hep ayaklardan çok soğuk alırmış bebekler 3 aylık b2nimmide hep giudrdim geceşödi çıkardım ama 😀
serdarkaran Oğlum 1 aylık hiç giydirmedim. Zaten patikli alt giyiyor ayakları sıcacık gerek duymadım, üstünü açtığı için havalar soğuyunca patikli uyku tulumu alıp yine de artı çorap giydirmeyi düşünmüyorum.
Defnebelisinannesi 2.ayındna beri giydirmiyorum şuan 6 bucuk aylık oldu. Ayaklarının soğuk olması üşüdüğü anlamına gelmiyo üşüyüp üşümediğini ense ve karnının sıcaklığına bakarak anlayabilirsiniz
Cikimanke Yeniann3 doğduğundan beri uyurken giydirmiyorum kışın patikli pijamalar tercih ediyorum kan dolaşımını engellemiyor
Zeyzey2019_ Yeniann3 hayır giydirmiyorum. 19 buçuk aylık sadece ilk doğduğu zamanlar giydirdim. 1 ya da 2 aylıktı bıraktım giydirmeyi. Kışın bile çıplak ayak yatıyor.
Brcyadek Yeniann3 giydirmiyorum bebeğim yaz bebeği hala çıt çıtlı zıbınla uyuyo sıcaktan hoşlanmadım pek üstündeki müslini bile ayaklarıyla iterek açıyor
sedaykn Yeniann3 Kışın da dahil hiç yatarken çorap giydirmedim. Ben de asla çorapla yatamam zaten ayrıca havasız kalır minik ayaklar yazık 😔
My-Baby Aminegokce bizde de tam tersi ben cikariyorum esim giydiriyor ben cikariyorum bi bakmisim giydirmis😂 ben de o uyuyunca cikariyorum sabah da tepinmekten kendi cikarmistir diyorum😄😄
Denizanne Yeniann3 sıcak havalarda giydirmiyorum ama kışın mecburen giydiriyorum evimiz soğuk oluyor. Dikişsiz çorap giydirmeye özen gösteriyorum mümkün olduğunca