02022020 Yeniann3 çok sucak üstünü dahi müslinle örtüyorum emekliyor sadece sabahları serin diye giydiriyorum onun dışında giydirmiyorum hiç
Bebegim_0406 Yeniann3 15 aylik geceleri hiç giydirmedim bu zamana kadar . Kan dolaşimini etkiliyor diye biliyorum
MorErigim 2 ayından sonra giydirmedim ayakları sıcak oluyor gündüz eğer soguk olursa giydiriyorum bence gece giydirmeyin çünkü ayaklarının hava alması lazım hem iz de yapıyor çorap zaten yaz mevsimindeyz kan dolaşımı içinde sakıncalı diye biliyorum
Dryaela Yeniann3 adana da yasadimiz için yanıyoruz o yüzden ne çorap giydirmesi gece çıt çıtlı başıyla yatırıyorum😂
Caglaa Yeniann3 ben 2 çocuğumda da giydirmedm hala giydirmiyorum. İlk yenu dogdugu zaman evet giydiriyodum ama 2 aydan sonra biraktim
Momkids Aminegokce ayy benim eşim de öyle ya ben giydiriyorum o çıkarıyor😁 gece zaten giydirmem sağlıklı değil
Demetbulut Yeniann3 8 aylık 3 ayliktan yani gaz sıkıntısı geçtiğinden beri giyirmiyorum ben kendimde giyemem hele yatarken oğlumda öyle alıştırıyorum
Ege35 Yeniann3 kuşun kanadından alır der annem😇 o yüzden doğdu doğalı yaz bebesi olmasına rağmen hiç çorapsız gezdirmedim. İyi yapıyorsun 👍
Mirayse Yeniann3 kısın giydiriyorm ben ama kendi corabını değil kendi corabını giyidiriyorım uyku tulumunun üzerinden çekiyorum🤣 yazın cıplak yatıyoruz don atlet hala devam
yesilgozlumm Yeniann3 5 aylık ve giydirmiyorum :) üstünü kısa kol altına biraz kalın tayt giydiriyorum , üzerine ince battaniye
Ebruu58 @HTN ben ayaklı pijama giydiriyorum hem ayakları üşümüyo hem de kan dolaşımını etkilemiyo ☺️🌸