Yeniann3 kızımı sadece atletle yatırıorum üstünü bile örtmüyorum. Gece odası 26.4 derece ve bu kdr ince giydirmeme tağmen terliyor çocuk… çorap hele asla giydirmiyorum ki zaten uyutken çorap giydirmek çok sakıncalı. Çocukların ayaklarını bence özgür bırakın. Kendi ailemle de bunun mücadelesini verip duruyorum ama yapmayın etmeyin, 10 tane doktor söylerim size hemen çorap asla giydirmeyin diyen…