HTN asla üsümüyor… ayakları soğuk olsa bile bu üşüdüğü anlamına gelmez. Üşüyüp üşümediğini anlamak için giyinik bir yerini kontrol edin.. lütfen rahat olun biraz. Bebeklerin kalp atış hızı bizimkinin 2 katıdır… yani biz koşunca nasış vücudumuz ısınıyorsa onların ki hep öyle… o yüzden siz üşüseniz bile çocuk üşümez metak etmeyn