deletedmom338 Yeniann3 10 aylığa kadar giydirdim havalar sıcak oluncada giydirmedim şimdi ise gündüz giydryorm çünkü emrklyor yürümeye başlıyor gece ise çıkarıyorum ayağınin altı yanıyor hiç sevmez sıcağı , bazen soğuga alıştırmak gerek yoksa tez hastalanır mış
Fatma_FLZ Yeniann3 kışın giydirdim yeni doğmuştu 3.aýdan sonra giydirmedim sağlık açısından ıyi değil
Furug Yeniann3 ayakli tulum alin.biz basladk uzun kolluyla yatmaya dun gecebayaklari aciktaydi sabah bir kaka yapti cocuk…dikkt etmk lazim
Annesibebesi Yeniann3 gündüzleri giydiriyorum ama gece uyuduğu zaman çıkarıyorum. Geceyi çırasız geçiriyor. Zaten ayaklarını birbirine sürtüyor acıyor diye düşünüp giydiriyorum . 3 ay 10 gunluguz.
Erencinarinannesi Yeniann3 ben kendim giymiyorum oğluma da giydirmiyorum küçüklüğünden beri giydirmiyorum gece gündüz çıplak ayakları
tosuncukannesi Yeniann3 2 ay devamlı giydirdim sonrasında sadece uyanık olduğu zamanlarda giydirdim 4 buçuk aylıktan sonra hiç giydirmedim ☺️
Aymiraaa HTN ayaklı tulum alabilirsiniz hava serin olduğunda ben tulumla yatırıyorum üstünü çok açıyo diye
Esilyaa Yeniann3 2 aylığız hep giydirdim. Doktorumuz ayaklarında sürekli çorap olsun gaz sancılarına iyi gelir dedi hep giydiriyorum
Waffle Yeniann3 yatarken giydirmemeniz daha iyi olur. Usur diye dusunuyorsanix ayakli tulum giydirebilirsiniz :))