Rabissssss Arçelik kullanıyorum, yıpratma değil ama çekme yapıyor. O da makinenin değil kumaş çeşidine uygun program seçmediğim için benim suçum. As bekle topla derdi yok, dışarıda kurutmaktan çok daha hijyenik. Çok memnunum ve evet toz konusunda haklısınız, özellikle ilk kez kurutmaya attığım çamaşırlardan sonra filtrede biriken kumaş tozunu görseniz hemen alırsınız.