Rabissssss ben Grundig marka kullanıyorum ve aşırı memnunum. Çekme yıpranma filan hiç olmadı. Kızımın kıyafetlerini hep onda kurutuyorum hiç biri de çekmedi. Faturada çok bir fark olmuyor. Evet içinde su tankı oluyor onu her kullanmaya boşaltman lazım. Ama eğer banyoya filan kurdurursan gider hortumu var onu baglatirsin o zaman her defasında boşaltmaya gerek kalmaz.