Rabissssss Arçelik eski modelini kullandım bir ara çok memnundum gömlekleri kırıştırmıyordu ama Aonrada Bosh aldık hiç memnun değilim belki en son çıkanları belki iyidir ama hiç tavsiye etmiyorum Eletrolux iyi diye duydum ama fiyatlardan haberim yok kot pantolon, kazaklar, yeni giysiler ve kurutmaya atıılmayan şeyleri atmıyorum diğer her şeyi makinede kurutuyorum nevresim dahi