Ardenali normalde asla müdahale etmezdim ama açıkçası sizin gibi, insanların özel hayatlarına müdahaleyi, laf sokmayı kendinde hak gören insanları gördükçe içim şişti. Biraz sizi taklit edeyim dedim, ben de burnumu işim olmayan yere soktum. Yaa işte aynen böyle can sıkıcı oluyorsunuz. Umarım kendi yaptığınızı biraz anlamışsınızdır. Ama sanmıyorum da açıkçası anlayacağınızı.