Ardenali üslupla ilgili ciddi bir sıkıntı yaşıyorsunuz, mesleğiniz anlatmak üzerine ama demek sabrınız bitiveriyor. Hadi ama sonsuza kadar böyle yazışmayacağımız belli, siz de ben de sessizliğe bürünelim ki, kendinize yeni kurbanlar bulabilin. Beni de salın bi zahmet olmaz mı ?