öncelikle Allah tüm bebeklerimizI sağlıkla büyütmeyi nasip etsin.
Bebeğimle aynı yatakta yatmıyoruz, ama güvenli bağın oluştuğunu ve çok Mutlu olduğunu görebiliyorum 😊 Yine de gözüm üstünde tabiki 🥳
Yanımdaki beşiğinde uyuyor, emme ihtiyacında hemen alırım ağlatmamaya özen gösteriyorum, 6 aylığız ve uyku düzeni oluşmaya başladı bile, hergün aynı saatte aynı şeyleri yapmaya özen gösteriyorum. (Bunun çok faydasını gördüm.) En çok üzüldüğüm konu Karantinada büyüyor yavrularımız. Sosyal çevre. park v.s bilmiyor. İnşallah bu günler tez vakitte biter🙏🏻
Sosyal mesajımı da vereyim 🙊tedbirlere uyalım ki çoğalmasın virüs 🦠
hepimiz yavrularımızla birlikte parklarda özgürce mutlu mutlu dolaşalım ,oynasınlar..
” özgürce doğanın keşfini yapsınlar 🙏🏻 “
herkese sağlıklı ,mutlu geceler❤️