busraaa01 Meri17 Valla bizde 6.ayda aşıya gittiğimizde hemşire bu son aşısı 1 yaşa kadar aşı yok dedi 9.ay aşısını bilmiyordum canim yoksa sorardım ama demek kalkmş mi ne olmuş bende anlamadim şuan
Meri17 busraaa01 çok kafam karıştı kimisi yeni yaptırmış kimisine hiç söylenmemiş bile Allah’a emanet bir sistem
ZyNpYigit Meri17 9.ayda menenjit asisi var bildigim kadariyla.sadce ozeller yapio biz p.tesi gnu yaptrdik.oyle bişey denmedi kalktgni szden duydm bnce arastrn
Meri17 ZyNpYigit yok menenjit değil o da var ama biz doktorumuzla 1 yaştan sonraya karsr verdik menenjiti 9.ayda olan kızamık aşısı
BabyLinda Meri17 bize de 9.ayda kızamık aşısı var dedi. Sağlık bakanlığının aşı seferberliği var isterseniz yaptırırsınız dedi
Meri17 Sim-ay takiplerinde olması gereken bir bebeği nasıl riske atarlar kafalarına göre ya inanamiyorum
HasanCinar Meri17 nerede yaşıyorsunuz ? Sağlık bakanlığını arayıp bilgi alabilirsiniz yaptırmak istediğinizi söyleyip aşınızı isteyin