Meri17 Sevgili anneler merhaba. 9.ayda yapılan kızamık aşısı artık yapılmıyor mu normalde bu ay randevumuz vardı ebemiz 9.ay aşısı kaldırıldı ama isterseniz yapabiliriz dedi anlamadım neden kaldırıldı neden isteğe bağlı yapılıyor bir fikri olan var mı ?
Sim-ay Meri17 koskoca devlet kızamık aşısını getiremiyormuş KKK aşısını yapalım dediler (zaten 1 yaş aşısında yapılacağı için izin vermedim)aynı zamanda alerjik bi bünyemiz var o yüzden 1 yaşı bekleyeceğimi söyledim.Doktorumuzu aradım kendiside benim söylediklerimi söyledi.
Efy Benim kızım 9 aylıkken salgın var o yüzden yapıyoruz normalde kalktı bu aşı demişti hemşire belki tekrardan kaldırmış olabilirler
Meri17 Sesem yok tükenecek bir yer değil öyle olsa başka yerde yaptırma imkanım da var 12.ayda vurucaz dedi
Nihal06 Ben dün görüştüm ebemizde kızamık salgininin olduğu yerlerde asi oluyomus bakanlık bazı yerlerden zorunlulugu kaldırmış bazı yerlerde asi devam ediyormus
Meri17 Nihal06 iyi ama seyahat ediyoruz yani gerekce buysa sacmaymis bazi çocukların olup bazılarının olmaması
Zeynep-60 Kafalarına göre iş yapıyorlar bizde 9. Aya gireli bir hafta oldu genelde hep 20 gün gecikmeli yapıyorlar tüm aşıları bu şekilde oldu
PelinMete Canım aşı her sağlık ocağında yok bizde aynı sorunu yaşadık yapılması konusunda ısrarcı ol yerine kkk yaptılar bizde
Meri17 Sim-ay takiplerinde olması gereken bir bebeği nasıl riske atarlar kafalarına göre ya inanamiyorum