Melooo Bizide çağırdılar aşı için yarın doktora gidicez sorucam bakayım ben anlamadım bi vuran bi vurmayan kafam karıştı valla
Meri17 Melooo ben de yarın bakanlığın çağrı hattını ariycam sanırım en doğru bilgiyi ordan alabilirim çünkü her doktor ve ebe farklı konuşmuş burdaki annelere
Meri17 Haticemree bize de 6. Ay kontrolünde vermişti gün bugün teyit etmek için aradım artık yapmıyoruz dedi
Alyazeynep Meri17 evet kalkmış tekrar gelirse haber vericekmis hemşire bi kac gun önce gitmiştim bende yaptiramadan geri döndüm
Aynur83 Meri17 biz de olduk 8. Ayda aradılar 8 aylıkken oldu dr sordum olsun dedi oyle dediğiiçin mecbur hatta hemşireye sorduğumda kampanyalı aşı demişti
HasanCinar Meri17 nerede yaşıyorsunuz ? Sağlık bakanlığını arayıp bilgi alabilirsiniz yaptırmak istediğinizi söyleyip aşınızı isteyin