NilsMomm benim bebeğimde öyleydi zamanla geçti serum fizyolojik verdi dr sürekli temizledim bazen bişey olmasa bile sıktım yine burnuna birde hafif bir yastık kullanıp başını yükselttim gece hırıltısı kesiliyordu o şekilde ama birkaç ay böyle hep devam etti ama korkulacak bişey çıkmadı hiç sizinki de öyledir inşallah 🙏