Miracc2420 EsraKerimm benim oglumdada var o hirilti 1 aylikken basladi suan 5 bucuk aylik olduk daha gecmedi bizede ses tellerinde yumsama var dendi bazi bebeklerin cok yumsak olur gecer dedi daha gecmedi doktora goturmek istiyorum ama pandemiden dolayi goturemiyorum
EsraKerimm Miracc2420 ben götürdüm medipolde profesör doktor Sedat Öktem e götürdüm dedi 3 yaşına kadar geçmez bogazda yumuşaklık var dedi.aynı sizin söylediğiniz gibi ama merak etmeyin bana sadece bir şurup verdi hiç canını sıkma dedi önemli bişey değil hiçbişey yapmadı sadece muayene
NilsMomm Miracc2420 vallahi bizim daha çok kapsamlı bakilmadi.sanirim şu an gününden dolayı çok normal kabul ediliyor bu hırıltı o yüzden diye düşünüyorum.gecmis olsun inşallah geçer bı an önce🙏🏻
bhrcpt NilsMomm 1 aylık bebeğim ondada hırıltı oluyor bazen. Ben tuzlu su damlalarından kullanıyorum sadece gece yatmadan damlatıyorum burnuna bu ara hafifledi
NilsMomm bhrcpt ben de serum fizyolojikle açıyorum burnunu.burnunu açmanız çok önemli.Allah korusun bu dönemlerde bebek sadece burundan nefes aliyomus.gun içinde de kullanabilirsiniz
Oykusunannesi NilsMomm benim de bebeğim 46 günlük zaman zaman az bi hırıltısı var ve aynı zamanda mama yerken heyecandan nefesi kesilir gibi oluyor bende çok araştırdım genel bebeklerde oluyor sanırım
NilsMomm Oykusunannesi evet bebeklerde oluyormuş ama işte gel gör ki aklım anlamiyo bı turlu.aman bişi mi oldu diye diye kafayi yicez. 😄
1cicek2bocekannesi NilsMomm evet canım benimde bebeğimde vardı şükür büyüdükçe düzeldi burnu tıkanmıştır canım büyük ihtimalle
NilsMomm 1cicek2bocekannesi burnunu hep açıyorum ya tıkalı olduğunu görünce özellikle mudahele ediyorum.evet büyüdükçe geçer diyo herkes.insallah gecer🙏🏻
Yigithan5353 NilsMomm canım cok normal korkma burun dan alakalıdır hırıltı ciğerden değildie aynı seyden dolayı doktpra gittim burnundan alakalı bir durum dedi deniz suyu kullan bırde sıcak suya buhara 1 dk tut uzak mesafeden nefesı acılıuomus bebeğin
NilsMomm Yigithan5353 evet cigerde bişi yok çok şükür.🙏🏻 Dediğiniz buhar olayını bı deneyim doğru diyorsunuz.ben de burun tikanikliginda falan sonuçta buhar alınca rahatliyodum.belki bebegim de rahatlar
AlperenSevdeG NilsMomm benim bebeğimdede var bende çok korktum ama doktor normal oldugunu söyledi. Gözlemliyorum
NilsMomm Asporceee biz de 3 doktora gösterdik😄 hepsi de hiç siikinti yok bebeklerde olur dediler.ama işte insan o an rahatliyo sonra hiriltilari duymaya devam edince yine aynı stres oluyor.insallah kısa sürede geçer🙏🏻
NilsMomm EsraKerimm geçmiş olsun.yok burnu tıkalı değil Allah’tan.surekli temizliyorum tikanmasin diye.allah korusun göğüse inmesin de.doktorlar da öyle dedi gırtlaktan gelen ses dediler
Oykusunannesi NilsMomm aynen öyle inanır mısınız başında beklemekten daha uyku uyumadım bugün ☺️ Anne olmak dünyadaki en zor ama en güzel şeymiş bunu çok iyi anladım
NilsMomm Oykusunannesi aynen öyle vallahi.ben de kaldırdım daha yeni bı masaj yaptım güzelce rahatlasın diye.zaten uyku hayal oldu yaklaşık 2 aydır☺️ ama olsun şükür ki varlar hayatimizda.cok çok güzel bir duygu annelik.herkese tattirsin Allah’ım🙏🏻
Deletedmom5284 NilsMomm bizimde aynısı serum fizyolojik+aspiratörle açıyoruz yine aynısı, üstelik birde hep hapşırıyor, geniz etinden şüpheleniyorum doktorumuza danışacağız
NilsMomm Deletedmom5284 evet ayni işlemleri yapıyorum ben de.bizde de hapşırma oluyor ya.ama o da normal diyorlar🙄