yaseminyaren NilsMomm Evet bebeklerin genelinde zaten solumun sıkıntısı olabilir doğduğunda . Bizimki de oldu geçti çok şükür Şuan bi sıkıntı yok hırıltı hızlı nefes almada oluyor hala da var geçicek oda zamanla normalmiş oda
Ozgesma NilsMomm hızlı nefes alıp verdikleri için oluyor. Zamanla geçer üç aylık olmadan gecmiş olur ☺️