bitterdelisi24 oğlumun maması bitmişti gecenin bir yarısı bende o saate kadar hiç fark edememiştim bakkalda bu kaşık mama dene şeyi gördüm bu arada oğlum 6 aylıkken oluyor bu olay aldım bir kere yaptım sadece oda geceyi geçirsin diye çünkü kendi evimde de değildim ama almaz olaydım ne oğlum yedi nede yararlı birşey . Boş kilo olarak görüyorum ben artık nereye gitsem yanımda irmik yulaf ezmesi falan yada kavanoza çorba falan yapıp gidiyorum ben pek önermiyorum dışardaki hazır şeyleri