bitterdelisi24 merhaba, yorum sayısı coktu valla üşendim okumadan yazıyorum😋
4 aylık ek gıdaya başladık. ( bebeğimde gelişim geriliği, kiloyu az alma, düşük kiloda olma, mama yeme gibi durumlar yoktu. 4 aylık başladık diyince hemen bunlarla etiketleniyor insan. Doktorumun tarzı bu benim de kafama yattı ve başladım) 5. Ve 6. Ay listemizde kaşık mama vardı. Ancak yoğurt, meyve veya kaşık mama olarak yazıyordu. Doktorum sıkışmadıgın sürece kaşık mamayı tercih etme, meyve veya yoğurt ver dedi. Ek gıdada 3 ayı geride bıraktık ve hiç kaşık mama vermedim.