Kayra_Hatice bitterdelisi24 5. ayda ek gıdaya hazırlık başladı. Meyve suyu, yoğurt ve meyve püresi ve emziriyorum.
Kayra_Hatice bitterdelisi24 bence ek gıdaya başla derim zaten normalde de emiyor meyve suyu ve meyve sonra sebze daha iyi doktor da onu öneriyor.
bitterdelisi24 Kayra_Hatice evet o yuzden sordum zaten teskkr ederm suan kasık maması fıkrı tamamen rafa kalktı bende
Pembe_panjur Mertoglan anne sutu yoksa devam sutu verilir kaşik mamasi bir iki ögun verilir mamanin yerini tutmz
minikailemmm bitterdelisi24 hiç emmiyor cnm emme vermezdim mama yiyoruz 4 aydan itibaren kasık maması princ unu bebe bisküvi ve ek gıda veriyorum
Mertoglan Pembe_panjur sadece kaşık maması değil arasıra muhallebi yapıyorum meyve püresi ve yoğurtta veriyorum günü böyle geçiriyoruz bide kaşık mamanın içine formül mamada katıyorum doktorum söyledi
Furug bitterdelisi24 doktorumuz onermedi ama hipp tahilli organik tarimla uretiliyor icerigi temiz ben kullaniyorm kizima elmali sutlu tahilli gece yatmadan veriyorum ben kizim 1yasinda cok fazla mama gidiyor bir ogunu atlams oluyoruz gece devam sutu aliyor 😂 ek gidaniz oturunca bazi seylerin icine katabilirsiniz pureler vs.
bitterdelisi24 Furug benım kızım 5 bucuk aylık ya ondan sordum erkenmi dıye hani mama vermekmı mantıklı ek gıdaya dırek gecmek mi.. 1 yasındaysa bende verırıdım buyuk ıhtımal:)
Pembe_panjur Mertoglan ne bilim valla ben bazen sut veriyorum mam almaya guc yetmediginde onda bile cok vicdan yapiyorum devam sutunun yerini hicbiri tutmaz em azindan gunde iki kere sirf devam sutu verin. Kasik mamasi ayri o ayri.
Furug bitterdelisi24 6.ayinda ek gidada meyve purelerine tahil niyetine koyuyordum brn aklnda olsn sıkısirsanda vereblrsn…omcelik ek gida elbette ama ek gidada verilmez diye kaide yok.tahil sonucta
Maviyemeftun bitterdelisi24 benim kızım 9 aylık asla ek gıda kabul etmiyor ve çişli bez sayısı çok az bende deniyim Bi hangisinden almalıyım acaba katkısız ve doğal olanı bilen varsa
Oglm 5,5 aylık olmuşsa sebze püreleri meyve püreleri yoğurt ile başlayabilirsiniz Kaşık mamasını kendinizde yapabilirsiniz irmik yulaf unu ile dışarıdan almak çok sağlıksız evde yapma imkanımız varken 🥰
bitterdelisi24 Oglm dimi bende oyle düşünüyorum ılla verceksem kendım yapım ama gerek yok ya vazgectım zaten:))
Furug bitterdelisi24 evet armut erik mesa daha koyu kivamli doyurucu olsun diye bazen attim bazen irmiikli pirincunlu yaptm