YeldaKuzey epizyo dikişim sanırım güzel dikiş atmadı doktorum doğumum zordu biraz dikiş sırasında anestezi verdiler bebeğimede tek baktım pandemiden dolayı..gazlı bi bebekti hoplat zıplat dikakt edemedim vajinadan iç bacağa başlayan ilk dikiş açılmış ve orası kocaman gözüküyor baya açık kontorale gittiğimde ebe sorun yok dedi ama bariz kocaman yanı hala kapanmadı