YeldaKuzey benim özeldide ne oldu yaptıkları dikişten bile hayır çıkmadı adam gibi dikseydi böyle olmazdı dikişin açılmadan öncede baktığımda kendi kendime dedim ama bi dikişlik yer açık bırakmışlar sonra ilk dikiş açıldı baya sıkıntı yani görünüşü kötü gözüküyo rahmin orasıda parça parça gibi 😔