YeldaKuzey çok sinir bozucu gercekden normal doğumun sancısı, doğum anı derken…dikişler ve sonrasında olan bu açıklıklar …benimde en son yine açık kaldı ikinci mudehaleden sonra ..1 cm den az diyebilirim..ama doktor kapanmaz.dedi tekrar bı dikiş daha atmam lazım..bende artık korkdum ve bikdim 50 gün oldu doğumdan itibaren oturamiyorum bebekle ilgilenemiyorum…