Yaklaşık 1 ay önce evden çıkmamaıza rağmen eşim sadece alış veriş yapıp onları da hijyenik şekilde eve almamıza rağmen kovid oldu.ciddi kas ağrısı ve ateş oldu test yaptı negatif çıktı devlet hastanesinde ama biz şüphelendik özel hastaneye gittik yine test yaıpldı ve tomografiye alındı ve pozitif çıktı ciğere inmişti hemen bana da yapıldı benim de test negatif tomografi pozitf çıktı eşim ağır geçirdş bende tat ve koku duyularımı yitirdim.ikimiz de öğretmeniz eşim okul başlayacağı hafta yakalndı yani işe başlamamıştk daha ben de işe başlycam diye o hafta sonu kayınvalidem geldi 1 yaşında bebeğim için.malesef eşimin ailesi de yakalndı şükür iyiz.hep kızımdan korktum kızım dün ateşlendi kannda enfeksiyon çıktı bir de biz korona tahlili verdik geçirip geçirmediği anlaşılıyormş tabi özel hastanelerde bu test yapılıyor.ve kızım bizim olduğumuz dönemde atlatmş bağışklık kazanmış hiç semptom göstermedi.şimdide ayaklanmaya başladığı için balkon ev yerdeki her şeyi ağzına aldığı için kanında enfeksiyon oluşmuş.bu 1 ay nasıl ne zorluklarla geçti anlatamam eşimin ağır atlatması kıza bulaştı mı bişey olur mu korkusu ben de duyu yitisi ki çok tuaf bir duygu hissiz gibisiniz ve eşimin ailesinn yaşlı olması okadar korktum ve psikolojik olarak sarsıldım çevremdeki herks şaşkın çevremde dışarıya çıkmayan dışarıda yemek yemeyen topllu taşımaya binmeyen dezenfektanla bahçeye inen kimseyle görüşmeyen pinpirikli bir aileydik nerden buldu bizi bilmiyorm ama uymayanlar yüzünden oldu.şimdi kafamı çıkaramıyorm dışarı öğrrtmenim sürekli rapor alıyorm zaten gitmeyi düşünmüyorm bu sene uzaktan eğitim dışında çok zor çok yaşadım gördüm hele bebek varsa onun stresi çok ağır.inşallah 2.si olmaz.