Elif3753 bi ay içinde olmazsınız bende nisan ayında oldum ayda bir eklem yerlerim ağrır eyvah korona oldum deyip hastaneye koşarım ama bi parolla geçiyor birkaç ay olmayacak galiba çünkü antikorlar vücutta belli bi süre kalıyor üstelik sütte var bebeğe geçiyor antikorlar öyle diyor uzmanlar