Esrasya ilaçlar karaciğerde enzimleri yükseltiyor bunun için bizi çağırdılar kan tahlili yapıldı.istanbul lütfü kırdar araştrma hastanesi bu bağlamda çok ilgiliydi.tomografiyi birden fazla çekilmesini önermiyorlar ama biz gittiğimizde 2.de istedik.eğer doktor sizi ayakta görüyosa nefes darlığı yoksa diğer semptomlar normaş süreç içinde geçwcek diyor ama haff nefes darlığı yüksek ateş oldu mu tomografiye alıyolar.yaşlılara önermiyorlar tomografiyi eğer gşdişatı kötü görseler tomografiye alıyolar ciğere ilerleyip ilerlemediğini görmek için.eğer annenizin 14gün geçmesine rağmen hala şikayeti varsa doktra götürün lakin nefes darlığı ateş yoksa da biraz daha bekleyebilirsiniz.mesela bizim dedemize ilaç verip gönderdiler.evde iştahı gidince kendimiz hastaneye götürdük 2.kez tomografiye aldlar ciğerde ilerleme olmştu yatrdılar hastaneye 4 5 gün sonra toparladı.biz biraz üstüne düştük ve çok araştrdık ondan biraz biz süreci yönettik.Ama son bir haftadır hastalar arttı herkesi yatırmıyorlar.ciğerler iyiye gidiyosa halsizlik normal diyor doktorlar.korkmayın anneciğüniz iyi olacak inşallah.ven kayınbabam iyi olana kadar kalbim ağzımda gezdim şükür toparlıyor.aklınıza takılan varsa sorun lütfen