haticesaka46 Deletedmom414 bende bundan korkuyorum hem faydasını görürüm diye düşünüyorum hemşerim ya işe yaramayıp para boşuna giderse diye korkuyor insan
Deletedmom414 haticesaka46 valla kuzum şöyle diyeyim gaz sancısı çektik üç ay denemediğim şey kalmadı hiç bi şey iyi gelmedi. Şimdi diş başladı kehribar kolye dediler aldım oda bi işe yaramadı. Bunlar yaşanması gereken sürwçler demekki
haticesaka46 Deletedmom414 aynen dediğiniz gibi olabilir ama küçücükler o kadar gaz sancı çekip ağlayınca insan dayanamıyor herşeyi denemek istiyor iyi olsun diye
MarlaSinger Aselmevailaysena ya ben tots And more diye bi siteden aldık herkes memnun kalmış. Beni sakinleştirdi 😄 ama oğlumda pek etkisi olmadı. Bende inanmak istedim ama gece ağlamaları devam etti malesef. Diş çıkarma dönemiydi
Ozge_omer haticesaka46 merhaba bende yeni aldım bebeğim 4 ay 21 günlük sertifikalı kehribar kolye bileklik aldım bugün gelir kullanmaya başlarım bakalım diş salyasına falan da iyi geliyor diyorlar denemekte fayda var. Güvenilir bir site KEHRİBAR SEPETİ instada
haticesaka46 Ozge_omer ne kadara aldınız acaba birde gelince kullanınca işe yarayıp yaramadığını bilgi verir misiniz lütfen şuan çok kararsızım çünkü 🤦🏻♀️
Nisa17 Bende kızım için almayı düşünüyorum ama malesef hiç bir siteye güvenemedim alıp da memnun olan annelerim almış olduğu sitelerin linklerini paylaşabilir mi
Senemmm11 Sara_kucuk yok herhangi bir özellik belirtmenize gerek yok çünkü kehribar hepsine iyi geliyormuş. https://instagram.com/kehribar.tasarim?igshid=1uqoecblqtbwp Bu sayfadan aldım ben
Elifhanim figenarvas onu bilmyrm canm ama piyasada bunlatin sahteside cok var bn kolye bileklige 180 tl verdm ama cok memnm kaldm
haticesaka46 Nisa17 ben bir siteyle görüştüm kehribarsepeti diye İnstagram hesapları da mevcut Google de linkleri var ordan bakabilirsiniz oradan alıp memnun kalan çok kişi var
minik_koalam MarlaSinger aynen benim de bebeğim öyle ama gece de çok sık uyanır malesef. Bende aldım fayda etmedi ben mi kullansam. Siz kullandıktan sonra bir etkisi oldu mu peki size