haticesaka46 Merhaba bebeğine kehribar kullanan var mi acaba . Çok araştırdım internetten bir çok faydası varmış ama internete pek de güvenemiyorum kullanan varsa faydasını görüyor mu bilgi verir misiniz bebeğime uyku ve gazı için kullanmak istiyorum faydalıysa
Elifhanim haticesaka46 bna cok fayda etti valla hatta onu aldktn snra uyku duzeni bile oldu instagramdn kehribar sepetinden aldm
Senemmm11 haticesaka46 Görümcem kullanmıştı o kadar çok faydasını gördü ki diş çıkarma döneminde almıştı bebeğinde ne ateş sorunu oldu ne ağlama ne ağrı sızı çok kolay atlatmıştı diş dönemini. Bende aldım da boynunda çok iz yaptığı iÇin kullanamamıştım birkaç gündür kıllanıyorum işe yarıyor gibi bebeğim 2 buçuk aylık
Aselmevailaysena haticesaka46 ilk bebeğimde kullandim Allaha şükür ağrısız bi şekilde dişleri çıktı sakin bir bebekti şimdi 2.bebeğime kullanıyorum cok gazlı aglak bir bebekti oda sakinleşti 3 gün önce de 2 tane alt incisini çıkarmış hic anladim bile☺ {maşallah diyelim}
MarlaSinger Oğlum çok zor bi bebek. Yani çok zor derken gece 10 kez kalkmaz ama bazen ağlar uyanır: hep sinirli gündüz hep ağlar. Kullandım pek fayda etmedi. Kendim kullanıyorum şu an 😄
Aselmevailaysena MarlaSinger sertifikalı ürün aldığınıza eminmisiniz sahte olmasın Birde hemen etki etcek diye beklemeyin inanarak takın bebeginize zamanla değişimi görürsünüz
minik_koalam MarlaSinger aynen benim de bebeğim öyle ama gece de çok sık uyanır malesef. Bende aldım fayda etmedi ben mi kullansam. Siz kullandıktan sonra bir etkisi oldu mu peki size
haticesaka46 Elifhanim bebeğim şuan iki aylık gaz sıkıntısı ve uyku problemi var işe yarar mı yani gerçekten gazdan ne ağlaması bitiyor ne de uyku uyuyor
tekgamzelimm haticesaka46 benim kızımda çok gazlı bi bebek kaç defa acile gittik ilaçlar da fayda etmedi rezene ile hafifledi. Hazır olanından değil ama aktardan alıp kendiniz yapin
Kevser0608 haticesaka46 Ben bebeğime 1 aylıkken kullanmaya başladım kehribarı çok faydası var bana göre uykusu düzenli gaz sorunu azaldı ki benim bebeğimin bagirsaklari gaz doluydu birde spayi onerebilirim 2 kere götürdüm inanılmaz gaz cikartiyo şükür normale döndü şuan 3 ay 9 günlük ❤️
haticesaka46 Senemmm11 anladım inşallah bende almayı düşünüyorum şuan işe yarat çünkü uykumuz beş dk çok fazla gazımız var işe yayar diye umuyorum
haticesaka46 Aselmevailaysena maşallah 🧿 bende şuan aynı sizin durumdayım gazlı ve ağlak bir bebek bilgi verdiğiniz için teşekkür ederim bu yorumunuz üzerine en kısa zamanda alacağım inşallah sşz nereden aldınız
figenarvas Aselmevailaysena farkli kolyeler aldınız degil mi bi tanesi bi kisiye kullanılır diye okudum
Sara_kucuk @Senemmm11 Kolyeyi nereden aldıniz ve alırken özellikle şurası burası ağrıyor ya da huysuzluk falan diye mi söyleyerek alıyorsunuz
Senemmm11 Sara_kucuk yok herhangi bir özellik belirtmenize gerek yok çünkü kehribar hepsine iyi geliyormuş. https://instagram.com/kehribar.tasarim?igshid=1uqoecblqtbwp Bu sayfadan aldım ben
Aselmevailaysena figenarvas yok valla 1 tane aldım zaten haftada 1 suyun altında tutuyorum o şekilde kötü enerjiyi atıyormuş öyle demişlerdi
figenarvas @Elifhanim @Aselmevailaysena ikisine de baktım biri digerine göre pahalı baya bunun tas kalitesi ile alakasi var mı acaba siz kullandığınız icin sormak istedim🤗oğlum gazlı uyku duzeni sıfır 5 gün sonra 5 aylık olacak
Elifhanim figenarvas onu bilmyrm canm ama piyasada bunlatin sahteside cok var bn kolye bileklige 180 tl verdm ama cok memnm kaldm
figenarvas Aselmevailaysena evet iyi olmus pahali kolyeler ikide bir alınacak bisey degil😅gaz ilacına verdigimiz paralar gani gani ise de yaradığı yok kolye ise yarar mı acaba bi de buni deneyeyim kendime de bileklik alayım (kendime hediye anneler hak ediyo 😅😅)dedim ama bilemedim ise yarar mı diye
MarlaSinger Aselmevailaysena ya ben tots And more diye bi siteden aldık herkes memnun kalmış. Beni sakinleştirdi 😄 ama oğlumda pek etkisi olmadı. Bende inanmak istedim ama gece ağlamaları devam etti malesef. Diş çıkarma dönemiydi