haticesaka46 ben 4 aylıktan itibaren kullanıyorum şuan 18 aylık çok faydasını gördüm. Aşırı gazlı ve huysuz bi bebekti kullanmaya başladık 1 hafta sonra gaz problemi bitti diyecek kadar azaldı gülücükleri çoğaldı huysuzluğu gitti. Salyası akmadı hiç ve çok şükür hiç bi dişinde sorun yaşamadık ağrı ateş falan. Hala huysuz olduğu günlerde evde takıyorum diğer zamanlar dışarı çıkarken mutlaka takıyorum nazar için