Esinkrglle duaelvin ben sordum hocam ben de öğretmenim mebde bize yokmuş süt parası. Sadece doğum parası ve eğer ücretsiz izin alıraanız çalışmamazlık parasından faydalanabiliyosunuz
duaelvin Dodonay geçmemiştir herslde canım pastaneyi kontrol et otomatik yatıyormuş eşime sordum şimdi belge vermedim dedi bi yere
duaelvin elma111 Doğum parası ilk çocuk İçin 300 ikinci İçin 400 şeklinde olan bir seferlik her Doğum yapan kadına veriliyor süt parası yine tek seferlik yaklaşık 150 tl kadar olan bi para ama omu herkes alıyor mu bilmiyorum işte
Esinkrglle Elms_elf biz direkt milli eğitime muhasebeye gidip durumu anlattık hocam e devletten girip benim durumumu çalışmıyor olarak güncelledik sonra onun çıktısını alıp işleme koydular. 200 küsür bi para yatacak sanırım eşimin maaşına ek olarak
duaelvin Lokum03 valla eşim otomatik yatıyor başvurmadım biryere dedi PTT ye gidip bi sorun yatmıştır belki
Handearsy duaelvin ben Doğum yapalı 2 ay oldu ama 300₺ almadım nereye başvurdunuz acaba anlatır mısınız
Elms_elf @Esinkrglle hocam bu dediğiniz para eşimin maaaşına yatıyor aile yardımı olarak onu mu kastediyorsunuz acaba çalışmamazlık parası derken
Esinkrglle Elms_elf evet sanırım aile yardımı deniyo. Ben ilk 5 ay almadım da bi yerden duydum ücretsiz izindeysen çalışmaya başlayana kadar bi miktar yatıyo diye sanırım sizin dediğiniz para o. Bu ay ilk kez alıcaz biz kızım nerdeyse 7 aylık olacak 😅