duaelvin Dodonay Doğum sonrasında başvuru yapılıyor canım eşim halletti her kadına veriliyor bu ilk çocuk İçin 300 ikinci 400 şeklinde bi uygulama PTT ye adıma yatmıştı
duaelvin Janss burda aldım diyenler olmuş kafam karıştı süt parası dediğimiz 150 lira civarı olandan bahsediyorsunuz değil mi
Cbella Arkadaşlar süt parasını aldım diyenler kadrolu öğretmenmi bana söylenen emekli sandığı olduğu içşn süt parasını alamayacağımdı
duaelvin Dodonay geçmemiştir herslde canım pastaneyi kontrol et otomatik yatıyormuş eşime sordum şimdi belge vermedim dedi bi yere
duaelvin elma111 Doğum parası ilk çocuk İçin 300 ikinci İçin 400 şeklinde olan bir seferlik her Doğum yapan kadına veriliyor süt parası yine tek seferlik yaklaşık 150 tl kadar olan bi para ama omu herkes alıyor mu bilmiyorum işte