Bulin Arkadaşlar para direk yatmıyor ptt ye. İnternette bir form var onu doldurup Aile be sosyal politikalar bakanlığının merkezleri var her ilçede oraya bırakıyorsunuz. Ben ekimde doğım yaptım aralıkta yattı. ptt den aldım parayı.