AyseM canim bende normal yaptim ve doktorum normal bi dogum dikisinden 2 kat dikisin var dedi catim dardi ağustosta dogum yaptim ustune hafif olan hemoroidim fazlalaştı bide dikisim acildi tekrar dikildi ben o halde 1 haftalık lohusayken 1 gun once dikisin yapılmışken annemi kaybettim ve antalyaya gittim o sıcaklarda olmasına rağmen 1 ay bile sürmeden iyilesti. doktor bana sarı bi toz verdi suya atiyorsun onunla yıkadım ve kuru tutmaya calistim elimden geldigince. ben diyorum ki acaba doktorla ne bilim işlemi yapan her kimse onunla alakalı olabilir mi ayrica sezeryan yapsan da biri hemen ayaklanmış biri 3 gunde biri cok uzun sürede ayni normal gibi herkesin dogumuda sonraki iyilesme süreci ayni degil umarim şifa bulursun