AyseM öncelikle geçmiş olsun ama inan başına geleceği varsa geliyor bende sezaryen oldum içimde plesanta parçası kalmış 2 tane 2 ay sonra anlaşıldı operasyon geçirdim aşdılar ama ben öldüm resmen 1 hafta hastanede yattım bitti derken bu sefer rahim enfeksiyon kapmış ilaç tedavisine başladım tam geçti bu seferde vajinanın dış kısmında et benleri gibi bişeyler çıktı iğne vuruşdu oralara ve hepsi kesilip alındı dikiş atıldı ama alt tarafta kalmış tekrar dr a gittim bı seferde kan alacaz dediler aldılar bunlarıda yakmamız lazım dediler bende en sonunda kaçtım hastaneden şimdilik bişey yok inşallahta olmaz