@AyseM Çok geçmiş olsun.Bende normal doğum yaptım,bugün 44. Gün iç ve dışta dikişlerim vardı ama şükür hepsi geçti.Doğumdan 3 gün sonra rahatça oturmaya başladım.Pansumanlarınızı aksatmayın bide bana doğumdan hemen sonra antibiyotik verdi doktor size de vermişler miydi